«صفا » غزلی از شوریده نیشابوری

شعر و عرفان

«صفا » غزلی از شوریده نیشابوری

خداداد
شعر و عرفان

«صفا » غزلی از شوریده نیشابوری

 

«صفا » غزلی از شوریده نیشابوری
دلت   را   خانه   ما کُن  مصفّا کردنش  با من
بما درد   د ل   افشا کُن   مداوا  کردنش  با من
اگر  گم   کرده ای  ای   دل  کلید   استجابت را
بیا   یک  لحظه با ما باش  پیدا  کردنش  با  من
بیفشان قطره اشکی که  من   هستم     خریدارش
بیاور قطره ای  اخلاص  دریا  کردنش   با  من
اگر درها برویت بسته شددل بَر مکن    باز    آ
در  این  خانه دقّ الباب  کُن  وا کردنش  با   من
به  من گو حاجت خود را اجابت   میکنم    آنی
طلب کُن آنچه میخواهی مُهّیا   کردنش  با    من
بیا قبل از وقوع  مرگ روشن  کن حسابت   را
بیاورنیک و بد را جمع و منها  کردنش با    من
چو خوردی روزی امروز ما را شکر  نعمت کُن
غم   فردا  مخور تأمین  فردا   کردنش   با من
بقرآن  آیه   رحمت  فراوان است   ای    انسان
بخوان  این  آیه را  تفسیر و معنا  کردنش با من
اگر عُمری گنه کردی مشو  نومید  از     رحمت
تو   توبه  نامه  ر ا بنویس  امضا کردنش  با من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 آبان 1390 | 2:17 | نویسنده : خداداد |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.